work management system
manage the work of third companies

Services
malfunctions
overviews

arrow-3.png

1/ ABOUT

DSDi Serwis is a platform that enables planning, reporting, managing, archiving and the supervision of third companies activities.

Umożliwia zdalne monitorowanie pracy i buduje bazę danych dla dowolnych systemów i urządzeń w nawet najbardziej rozproszonej infrastrukturze. Działanie systemu DSDi oparto o urządzenia mobilne a obsługa aplikacji jest prosta i intuicyjna.

Czym są Tagi?

Tag jest identyfikatorem danego obiektu, systemu lub urządzenia. To tego celu wykorzystujemy technologie BLE, kody QR i lokalizację GPS.

Za pomocą aplikacji mobilnej zeskanowanie kodu QR przydzielonego do urządzenia czy systemu, upraszcza i przyspiesza proces zgłaszania usterki oraz realizacji zadań.

Takie rozwiązanie pozwala nam wdrożyć systemu w każdej firmie bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu.

2/ ZALETY I KORZYŚCI Z WDROŻENIA

PRZEDE WSZYSTKIM - OSZCZĘDNOŚĆ

DSDi Serwis to nowoczesne narzędzie, które znacząco usprawnia procesy zarządzania pracami serwisowymi w firmach i instytucjach. Dzięki zaawansowanym funkcjom oraz nowym technologiom, system zapewnia efektywne i bezpieczne zarządzanie działaniami serwisowymi, minimalizując ryzyko błędów oraz zwiększając wydajność pracy. To rozwiązanie, które pozwala firmom zyskać większą kontrolę, oszczędność czasu i kosztów oraz podnieść jakość świadczonych usług.

Reporting the malfunction

Reporting becomes easier and faster, which improves work efficiency. Information about performed repairs or overviews immediately pop up in administration panel and can be easily filter.

Optymalizacja procesów

Dzięki pełnej digitalizacji, zgłoszenia i realizacja zadań przebiegają szybciej i sprawniej.

Intuitive operation

The operation of the system is very intuitive, and the reporting of a malfunction requires only a few clicks.

Usprawniona współpracy

System ułatwia komunikację między różnymi zespołami i dostawcami usług serwisowych, poprawiając koordynację i efektywność działań.

Photos and recordings

Documentation can be enhanced with photos and recordings, what gives extra insight into noticed issue.

Control

Administratorzy mają pełny wgląd w historię zgłoszeń i ich status w czasie rzeczywistym.

Jakość usług

Szybsza reakcja na zgłoszenia oraz łatwiejsza komunikacja między serwisantami a administracją wpływa na wyższą jakość obsługi.

Czasy przestojów

Dzięki szybszej identyfikacji problemów i ich efektywnemu rozwiązaniu, firmy mogą ograniczyć straty wynikające z awarii urządzeń i infrastruktury.

Elastyczność

Technologią QR i GPS pozwala na wdrażanie systemu w każdej firmie bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu.

3/ ZBIÓR I ANALIZA DANYCH

Data flowing from the application, including all documents in digital form, are stored in the cloud.

Dzięki DSDi Serwis firmy zyskują narzędzie, które umożliwia nie tylko zarządzanie zadaniami serwisowymi, ale także efektywne planowanie budżetu na prace serwisowe i utrzymanie systemów. System pozwala na precyzyjne śledzenie kosztów związanych z realizacją zleceń oraz analizowanie danych historycznych, co daje możliwość przewidywania przyszłych wydatków na utrzymanie urządzeń i systemów. 

Dzięki rozbudowanej funkcji raportowania, można tworzyć prognozy finansowe oparte na rzeczywistych danych, co pomaga w optymalizacji wydatków oraz lepszym rozplanowaniu budżetu na serwis i konserwację. Ponadto, zintegrowane z systemem narzędzia analityczne pozwalają na identyfikowanie obszarów, gdzie możliwe są oszczędności, np. poprzez zredukowanie liczby napraw w wyniku wczesnego wykrywania problemów. To umożliwia przedsiębiorstwom lepsze zarządzanie kosztami, zapewniając jednocześnie wysoką jakość świadczonych usług serwisowych.

Krok 1: PRZYGOTOWANIE TREŚCI

4/ ELEMENTY SYSTEMU

ADMINISTRATION PANEL

Webowy panel administracyjny pozwala na kontrolę nad wykonywanymi pracami. Administrator może rozdzielać pracę, sprawdzać czas jej wykonania, analizować stan techniczny i wyciągać wnioski ze spływających informacji. Ma on ciągły wgląd w zmiany i może otrzymywać powiadomienia na temat nowych i realizowanych zadań.

Obsługa spływających zgłoszeń i wykonywanych zadań oraz podgląd online 24/7 wszystkich projektów

Zarządzanie dokumentami elektronicznymi spływającymi od użytkowników. Generowanie protokołów i raportów

Zarządzanie projektami, obiektami, urządzeniami oraz użytkownikami

Browsing of databases

It only requires a web browser

All data are stored in the cloud

Mobile app

Aplikacja może zostać zainstalowana na smartfonach pracowników czy podwykonawców. Dzięki aplikacji rozpoczęcie wykonywania zadania czy zgłoszenie usterki odbywają się szybko i bezproblemowo. Poza tym cała dokumentacja gromadzona jest w jednym miejscu na serwerze i wszyscy zainteresowani mają do niej dostęp w każdym momencie. Możliwe jest też załączenie zdjęć i nagrań video, co stanowi dodatkową dokumentację.

Reporting the malfunction; the start and the end of work through an app; defined list of orders.

Generowanie cyfrowych dokumentów dotyczących poszczególnych obiektów oraz zarządzanie użytkownikami, projektami, zadaniami, systemami i urządzeniami.

Umożliwia wgląd do historii serwisowej. Widoczny status zadania oraz lista zleceń dla użytkownika.

Aplikacja we współpracy  z Tagami identyfikuje dany obiekt, system albo urządzenie. 

Możliwość załączenia do zadania i zgłoszenia dokumentacji fotograficznej oraz video.

Exact location and navigation to the given device.

Visit 
dsdi main page

And get to know our full offer

DSDi helpline

Our address

ul. Ruciana 3

30-803 Kraków

Email 

dsdi@ecsystem.pl

Reception Eltcrac System Sp. zoo.

+48 12 292 48 60

Helpline is available Monday - Friday from 8 am until 4 pm

Korzystając ze strony, zgadzasz się z polityką cookies Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close