Reporting the malfunction
Reporting becomes easier and faster, which improves work efficiency. Information about performed repairs or overviews immediately pop up in administration panel and can be easily filter.
Optymalizacja procesów
Dzięki pełnej digitalizacji, zgłoszenia i realizacja zadań przebiegają szybciej i sprawniej.
Intuitive operation
The operation of the system is very intuitive, and the reporting of a malfunction requires only a few clicks.
Usprawniona współpracy
System ułatwia komunikację między różnymi zespołami i dostawcami usług serwisowych, poprawiając koordynację i efektywność działań.
Photos and recordings
Documentation can be enhanced with photos and recordings, what gives extra insight into noticed issue.
Control
Administratorzy mają pełny wgląd w historię zgłoszeń i ich status w czasie rzeczywistym.
Jakość usług
Szybsza reakcja na zgłoszenia oraz łatwiejsza komunikacja między serwisantami a administracją wpływa na wyższą jakość obsługi.
Czasy przestojów
Dzięki szybszej identyfikacji problemów i ich efektywnemu rozwiązaniu, firmy mogą ograniczyć straty wynikające z awarii urządzeń i infrastruktury.
Elastyczność
Technologią QR i GPS pozwala na wdrażanie systemu w każdej firmie bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu.