1/ O SYSTEMIE

DSDi Serwis to platforma umożliwiająca planowanie, zgłaszanie, zarządzanie, archiwizację i nadzór nad działaniami firm zewnętrznych.

Umożliwia zdalne monitorowanie pracy i buduje bazę danych dla dowolnych systemów i urządzeń w nawet najbardziej rozproszonej infrastrukturze. Działanie systemu DSDi oparto o urządzenia mobilne (smartfon, tablet), a obsługa aplikacji jest prosta i intuicyjna.

Czym jest Beacon?

Beacon jest identyfikatorem danego obiektu lub systemu. Emituje sygnał Bluetooth odbierany przez aplikację.

Istnieje możliwość przydzielania uprawnień danego pracownika do systemu lub obiektu. Uprawnienia są potwierdzane przez Beacon zainstalowany w danym obiekcie i identyfikujący go.

2/ DSDi Serwis - bezpieczeństwo

System eliminuje ryzyko rozprzestrzeniania się epidemii.

Aplikacja DSDi Serwis sprawdza się w razie zagrożenia epidemiologicznego, gdyż umożliwia wyeliminowanie kontaktów między osobami.

Dzięki systemowi nie jest konieczne przekazywanie dokumentów papierowych oraz unika się używania tych samych narzędzi piśmienniczych, gdyż wszystkie działania wykonywane są na smartfonach pracowników. Możliwe jest udokumentowanie przebiegu i wyniku prac w formie zdjęć czy nagrań, a materiały te wraz z opisem trafiają do zlecającego, który je zatwierdza lub kieruje do poprawki. 

Dokumenty w formie elektronicznej umożliwiają wyeliminowanie kontaktu.

Istnieje możliwość generowania w systemie wszelkich niezbędnych dokumentów bez potrzeby kontaktu z innymi osobami. Dokumenty te następnie przekazywane są w systemie do odpowiednich rąk.

W aplikacji znajdują się przepustki dla pracowników oraz indywidualne identyfikatory pracowników w wersji elektronicznej. Umieszczony w pobliżu wejścia Beacon identyfikuje pracownika, który dostęp do dalszej procedury będzie miał odblokowany dopiero po potwierdzeniu tożsamości i uprawnień do przeprowadzenia prac.

Po wykonaniu czynności umożliwiających rozpoczęcie prac (otwarcie polecenia, zatwierdzenie instruktażu BHP itd.)
i zatwierdzeniu ich w aplikacji, zespół przystępuje do wykonania zleconych prac:

      • Usunięcie usterki
      • Przegląd okresowy
      • Diagnostyka
      • Inne

Wszelkie dokumenty dostępne są w aplikacji, łącznie z informacjami o danym obiekcie, dokumentacją techniczną
czy indywidualnymi schematami poruszania się.

Za pomocą aplikacji można generować wszystkie dokumenty do pliku PDF, po czym wydrukować, jeśli zajdzie taka potrzeba.

3/ ZALETY I KORZYŚCI Z WDROŻENIA

PRZEDE WSZYSTKIM - BEZKONTAKTOWOŚĆ

Jest to doskonałe rozwiązanie w razie zagrożenia epidemiologicznego. 

Bezkontaktowość wynika z elektronicznego obiegu dokumentów. Nie istnieje potrzeba fizycznego przekazywania papierowych raportów ani identyfikowania pracowników poprzez bliski z nimi kontakt. Wszelkie dokumenty znajdują się w systemie (w chmurze), a identyfikatory pracowników znajdują się w aplikacji w formie cyfrowej.

Krok 1: PRZYGOTOWANIE TREŚCI

Zgłaszanie usterek

Staje się prostsze i szybsze, co poprawia wydajność pracy. Informacje na temat wykonanych napraw czy przeglądów natychmiast pojawiają się w panelu administracyjnym i można je w łatwy sposób filtrować.

Wgląd do historii

Każdy pracownik posiada wgląd do historii obiektów, do których został uprawniony – 
jest to przede wszystkim ważne w przypadku serwisantów czy pracowników technicznych, którzy dzięki aplikacji niezbędne informacje mają w zasięgu ręki.

Intuicyjna obsługa

Obsługa systemu jest niezwykle intuicyjna, a zgłoszenie usterki wymaga jedynie kilku kliknięć.

Bez papieru

Nie jest konieczne wypełnianie papierowych raportów, a jeżeli pojawi się taka potrzeba, możliwe jest wygenerowanie raportu z przeprowadzonego serwisu poprzez panel administracyjny.

Zdjęcia i nagrania

Dokumentacja może zostać wzbogacona o zdjęcia czy nagrania, co dostarcza dodatkowych informacji na temat zauważonego problemu.

Kontrola

Nad działaniami serwisowymi, zleceniami oraz osobami. 

Administrator ma potwierdzenie, że zlecone prace na danym obiekcie są wykonywane tylko przez uprawnione do tego osoby, zna pełen zakres wykonanych prac. Ma też potwierdzenie 
o dopełnieniu wszystkich formalności i zachowaniu wszystkich procedur bezpieczeństwa, a protokół z wykonania prac znajduje się w bazie danych natychmiast po ich wykonaniu.

Zgłaszanie usterek

Staje się prostsze i szybsze, co poprawia wydajność pracy. Informacje na temat wykonanych napraw czy przeglądów natychmiast pojawiają się w panelu administracyjnym i można je w łatwy sposób filtrować.

Wgląd do historii

Każdy pracownik posiada wgląd do historii obiektów, do których został uprawniony – 
jest to przede wszystkim ważne w przypadku serwisantów czy pracowników technicznych, którzy dzięki aplikacji niezbędne informacje mają w zasięgu ręki.

Intuicyjna obsługa

Obsługa systemu jest niezwykle intuicyjna, 
a zgłoszenie usterki wymaga jedynie kilku kliknięć.

Bez papieru

Nie jest konieczne wypełnianie papierowych raportów, a jeżeli pojawi się taka potrzeba, możliwe jest wygenerowanie raportu z przeprowadzonego serwisu poprzez panel administracyjny.

Zdjęcia i nagrania

Dokumentacja może zostać wzbogacona o zdjęcia czy nagrania, co dostarcza dodatkowych informacji na temat zauważonego problemu.

Kontrola

Nad działaniami serwisowymi, zleceniami oraz osobami. 

Administrator ma potwierdzenie, że zlecone prace na danym obiekcie są wykonywane tylko przez uprawnione do tego osoby, zna pełen zakres wykonanych prac. Ma też potwierdzenie 
o dopełnieniu wszystkich formalności i zachowaniu wszystkich procedur bezpieczeństwa, a protokół z wykonania prac znajduje się w bazie danych natychmiast po ich wykonaniu.

4/ ZBIÓR I ANALIZA DANYCH

Dane spływające z aplikacji gromadzone są na serwerze. Wszelkie dokumenty w postaci elektronicznej znajdują się w chmurze.

Administrator ma dostęp do historii oraz wgląd w bieżące prace serwisowe. Wszelkie znajdujące się w chmurze dokumenty mogą zostać wygenerowane do pliku PDF i w razie potrzeby wydrukowane.

W systemie znajduje się lista obiektów, osób i firm uprawnionych do ich obsługi w kontekście wszystkich urządzeń i w powiązaniu z aktualnie obowiązującymi umowami. Administrator ma stały dostęp do spływających do bazy danych informacji o realizowanych pracach.

Dzięki spływającym danym generowana jest historia serwisowa, na podstawie której administrator jest w stanie planować kolejne działania. Cała historia napraw i serwisów znajduje się w jednym miejscu.

Krok 1: PRZYGOTOWANIE TREŚCI

5/ ELEMENTY SYSTEMU

panel administracyjny

Webowy panel administracyjny pozwala na kontrolę nad wykonywanymi pracami. Administrator może rozdzielać pracę, sprawdzać czas jej wykonania, analizować stan techniczny i wyciągać wnioski ze spływających informacji. Ma on ciągły wgląd w zmiany i może otrzymywać powiadomienia na temat nowych zleceń czy zgłoszeń.

Obsługa spływających zgłoszeń i wykonywanych zleceń oraz podgląd online 24/7 realizowanych zleceń

Zarządzanie dokumentami elektronicznymi spływającymi od pracowników. Generowanie raportów PDF i plików CSV

Zarządzanie miejscami, obiektami oraz użytkownikami

Przeglądanie baz danych z możliwością filtrowania i wyszukiwania

Do obsługi wystarczy przeglądarka internetowa

Wszelkie dane zapisywane są w chmurze

Aplikacja mobilna

Aplikacja może zostać zainstalowana na smartfonach pracowników czy wykonawców zleceń. Dzięki aplikacji rozpoczęcie wykonywania zlecenia czy zgłoszenie usterki odbywają się szybko i bezproblemowo. Poza tym cała dokumentacja gromadzona jest w jednym miejscu na serwerze i wszyscy zainteresowani mają do niej dostęp w każdym momencie. Możliwe jest też załączenie zdjęć i nagrań video, co stanowi dodatkową dokumentację.

Zgłaszanie awarii oraz rozpoczynanie i kończenie wykonywania zlecenia. Zdefiniowana lista czynności podczas wykonywanych napraw.

Generowanie wszelkich dokumentów
i akceptowanie regulaminów. W aplikacji znajdują się też
plany i schematy, identyfikatory pracowników czy przepustki.

Umożliwia wgląd do historii serwisowej. Widoczny status zlecenia oraz lista zleceń dla użytkownika.

Aplikacja we współpracy  z Beaconem identyfikuje dany obiekt.

Możliwość generowania dokumentacji fotograficznej oraz video.

Dokładna lokalizacja i możliwość nawigacji do serwisowanego urządzenia.

Odwiedź 
stronę główną DSDi

I zapoznaj się z naszą pełną ofertą

Skontaktuj się z nami

Jeżeli masz pytania bądź jesteś zainteresowany naszą ofertą, napisz lub zadzwoń

Klikając przycisk, akceptujesz naszą politykę prywatności.

Infolinia DSDi

Adres naszej firmy

ul. Ruciana 3

30-803 Kraków

Email 

dsdi@ecsystem.pl

Recepcja Eltcrac System Sp. zoo.

+48 12 292 48 60

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

Korzystając ze strony, zgadzasz się z polityką cookies Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close