system zarządzania pracą
firm zewnętrznych

Serwisy
Awarie
Przeglądy

arrow-3.png

1/ O SYSTEMIE

DSDi Serwis to platforma umożliwiająca planowanie, zgłaszanie, zarządzanie, archiwizację i nadzór nad działaniami firm zewnętrznych.

Umożliwia zdalne monitorowanie pracy i buduje bazę danych dla dowolnych systemów i urządzeń w nawet najbardziej rozproszonej infrastrukturze. Działanie systemu DSDi oparto o urządzenia mobilne a obsługa aplikacji jest prosta i intuicyjna.

Czym są Tagi?

Tag jest identyfikatorem danego obiektu, systemu lub urządzenia. To tego celu wykorzystujemy technologie BLE, kody QR i lokalizację GPS.

Za pomocą aplikacji mobilnej zeskanowanie kodu QR przydzielonego do urządzenia czy systemu, upraszcza i przyspiesza proces zgłaszania usterki oraz realizacji zadań.

Takie rozwiązanie pozwala nam wdrożyć systemu w każdej firmie bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu.

2/ ZALETY I KORZYŚCI Z WDROŻENIA

PRZEDE WSZYSTKIM - OSZCZĘDNOŚĆ

DSDi Serwis to nowoczesne narzędzie, które znacząco usprawnia procesy zarządzania pracami serwisowymi w firmach i instytucjach. Dzięki zaawansowanym funkcjom oraz nowym technologiom, system zapewnia efektywne i bezpieczne zarządzanie działaniami serwisowymi, minimalizując ryzyko błędów oraz zwiększając wydajność pracy. To rozwiązanie, które pozwala firmom zyskać większą kontrolę, oszczędność czasu i kosztów oraz podnieść jakość świadczonych usług.

Zgłaszanie usterek

Staje się prostsze i szybsze, co poprawia wydajność pracy. Informacje na temat wykonanych napraw czy przeglądów natychmiast pojawiają się w panelu administracyjnym i można je w łatwy sposób filtrować.

Optymalizacja procesów

Dzięki pełnej digitalizacji, zgłoszenia i realizacja zadań przebiegają szybciej i sprawniej.

Intuicyjna obsługa

Obsługa systemu jest niezwykle intuicyjna, 
a zgłoszenie usterki wymaga jedynie kilku kliknięć.

Usprawniona współpracy

System ułatwia komunikację między różnymi zespołami i dostawcami usług serwisowych, poprawiając koordynację i efektywność działań.

Zdjęcia i nagrania

Dokumentacja może zostać wzbogacona o zdjęcia czy nagrania, co dostarcza dodatkowych informacji na temat zauważonego problemu.

Kontrola

Administratorzy mają pełny wgląd w historię zgłoszeń i ich status w czasie rzeczywistym.

Jakość usług

Szybsza reakcja na zgłoszenia oraz łatwiejsza komunikacja między serwisantami a administracją wpływa na wyższą jakość obsługi.

Czasy przestojów

Dzięki szybszej identyfikacji problemów i ich efektywnemu rozwiązaniu, firmy mogą ograniczyć straty wynikające z awarii urządzeń i infrastruktury.

Elastyczność

Technologią QR i GPS pozwala na wdrażanie systemu w każdej firmie bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu.

3/ ZBIÓR I ANALIZA DANYCH

Dane spływające z aplikacji gromadzone są na serwerze. Wszelkie dokumenty w postaci elektronicznej znajdują się w chmurze.

Dzięki DSDi Serwis firmy zyskują narzędzie, które umożliwia nie tylko zarządzanie zadaniami serwisowymi, ale także efektywne planowanie budżetu na prace serwisowe i utrzymanie systemów. System pozwala na precyzyjne śledzenie kosztów związanych z realizacją zleceń oraz analizowanie danych historycznych, co daje możliwość przewidywania przyszłych wydatków na utrzymanie urządzeń i systemów. 

Dzięki rozbudowanej funkcji raportowania, można tworzyć prognozy finansowe oparte na rzeczywistych danych, co pomaga w optymalizacji wydatków oraz lepszym rozplanowaniu budżetu na serwis i konserwację. Ponadto, zintegrowane z systemem narzędzia analityczne pozwalają na identyfikowanie obszarów, gdzie możliwe są oszczędności, np. poprzez zredukowanie liczby napraw w wyniku wczesnego wykrywania problemów. To umożliwia przedsiębiorstwom lepsze zarządzanie kosztami, zapewniając jednocześnie wysoką jakość świadczonych usług serwisowych.

Krok 1: PRZYGOTOWANIE TREŚCI

4/ ELEMENTY SYSTEMU

panel administracyjny

Webowy panel administracyjny pozwala na kontrolę nad wykonywanymi pracami. Administrator może rozdzielać pracę, sprawdzać czas jej wykonania, analizować stan techniczny i wyciągać wnioski ze spływających informacji. Ma on ciągły wgląd w zmiany i może otrzymywać powiadomienia na temat nowych i realizowanych zadań.

Obsługa spływających zgłoszeń i wykonywanych zadań oraz podgląd online 24/7 wszystkich projektów

Zarządzanie dokumentami elektronicznymi spływającymi od użytkowników. Generowanie protokołów i raportów

Zarządzanie projektami, obiektami, urządzeniami oraz użytkownikami

Przeglądanie baz danych z możliwością filtrowania i wyszukiwania

Do obsługi wystarczy przeglądarka internetowa

Wszelkie dane zapisywane są w chmurze

Aplikacja mobilna

Aplikacja może zostać zainstalowana na smartfonach pracowników czy podwykonawców. Dzięki aplikacji rozpoczęcie wykonywania zadania czy zgłoszenie usterki odbywają się szybko i bezproblemowo. Poza tym cała dokumentacja gromadzona jest w jednym miejscu na serwerze i wszyscy zainteresowani mają do niej dostęp w każdym momencie. Możliwe jest też załączenie zdjęć i nagrań video, co stanowi dodatkową dokumentację.

Zgłaszanie awarii oraz rozpoczynanie i kończenie wykonywania zlecenia. Zdefiniowana lista czynności podczas wykonywanych napraw.

Generowanie cyfrowych dokumentów dotyczących poszczególnych obiektów oraz zarządzanie użytkownikami, projektami, zadaniami, systemami i urządzeniami.

Umożliwia wgląd do historii serwisowej. Widoczny status zadania oraz lista zleceń dla użytkownika.

Aplikacja we współpracy  z Tagami identyfikuje dany obiekt, system albo urządzenie. 

Możliwość załączenia do zadania i zgłoszenia dokumentacji fotograficznej oraz video.

Dokładna lokalizacja i możliwość nawigacji do serwisowanego urządzenia.

Odwiedź 
stronę główną DSDi

I zapoznaj się z naszą pełną ofertą

Infolinia DSDi

Adres naszej firmy

ul. Ruciana 3

30-803 Kraków

Email 

dsdi@ecsystem.pl

Recepcja Eltcrac System Sp. zoo.

+48 12 292 48 60

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

Korzystając ze strony, zgadzasz się z polityką cookies Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close