Zgłaszanie usterek
Staje się prostsze i szybsze, co poprawia wydajność pracy. Informacje na temat wykonanych napraw czy przeglądów natychmiast pojawiają się w panelu administracyjnym i można je w łatwy sposób filtrować.
Wgląd do historii
Każdy pracownik posiada wgląd do historii obiektów, do których został uprawniony –
jest to przede wszystkim ważne w przypadku serwisantów czy pracowników technicznych, którzy dzięki aplikacji niezbędne informacje mają w zasięgu ręki.
Intuicyjna obsługa
Obsługa systemu jest niezwykle intuicyjna, a zgłoszenie usterki wymaga jedynie kilku kliknięć.
Bez papieru
Nie jest konieczne wypełnianie papierowych raportów, a jeżeli pojawi się taka potrzeba, możliwe jest wygenerowanie raportu z przeprowadzonego serwisu poprzez panel administracyjny.
Zdjęcia i nagrania
Dokumentacja może zostać wzbogacona o zdjęcia czy nagrania, co dostarcza dodatkowych informacji na temat zauważonego problemu.
Kontrola
Nad działaniami serwisowymi, zleceniami oraz osobami.
Administrator ma potwierdzenie, że zlecone prace na danym obiekcie są wykonywane tylko przez uprawnione do tego osoby, zna pełen zakres wykonanych prac. Ma też potwierdzenie o dopełnieniu wszystkich formalności i zachowaniu wszystkich procedur bezpieczeństwa, a protokół z wykonania prac znajduje się w bazie danych natychmiast po ich wykonaniu.