Kontrola nad serwisami nigdy nie była tak prosta – z naszą aplikacją zgłaszanie usterek i komunikacja między pracownikami stają się o wiele szybsze, co poprawia wydajność pracy. Dzięki DSDi Serwis cały proces serwisowy pozostaje pod kontrolą administratora, który ma nieustanny wgląd do historii serwisowej oraz bieżących napraw czy przeglądów i może również rozdzielać pracę serwisantów.
Wszystkie informacje odnośnie przeprowadzonych prac zostają zapisane na serwerze, a historię serwisową interesującego nas urządzenia czy pojazdu wyszukać można za pomocą szczegółowych filtrów. Każdy pracownik posiada wgląd do historii obiektów, do których został uprawniony – jest to przede wszystkim ważne w przypadku serwisantów czy pracowników technicznych, którzy dzięki aplikacji niezbędne informacje mają w zasięgu ręki.
Obsługa systemu jest niezwykle intuicyjna, a zgłoszenie usterki wymaga jedynie kilku kliknięć. Nie jest konieczne wypełnianie papierowych raportów, a jeżeli pojawi się taka potrzeba, możliwe jest wygenerowanie raportu z przeprowadzonego serwisu poprzez panel administracyjny. Dokumentacja może również zostać wzbogacona o zdjęcia czy nagrania, co dostarcza dodatkowych informacji na temat zauważonego problemu.
W przypadku DSDi Serwis również wykorzystujemy Beacony, które identyfikują dane urządzenie, instalację czy pojazd, dzięki czemu, gdy tylko znajdziemy się w zasięgu Beacona. aplikacja automatycznie wyświetla jego nazwę.